Zákazník má dycky recht

21.12.2022


Kaufčení ve kšeftě proběhlo celkem v ókeju, až na to, že tam bylo nafólovaný lidima až po dekl. Všecky cajky byly zapiplaný vod klepet čumilů, co musijó každé drek gafnót do pazór a hodit na ňé čučku. Ve špizně totiž vařijó chytrý války, že by si každé, kdo si valí kaufnót ňákó chálku, měl ten cajk vočóhnót a přelóskat si, co je na něm šrajbnutý a esik má ausgerechnet ty ingredience, kerý by měl mět. Proč se ale kurňa ty névíc důležitý infa šrajbčijó takéma krpatéma literama? Tak na to hážu kakáč, rači to nekaufnu, páč sem feló nechal švigry na domašově. No, ale aji tak mám skoro nafólované košál. Za chvilec kalendr zahlásí Silvára, tak na pás u kasy švihnu šochtlu pytlovanýho Starobahna, dvě lampy laku na rakve, ňákó veku, tavené syrec, tři pětky deka šunčiska, voharky, pálivó pomatlánku, smažený čipsový erteple a salcnový štangličky. To je šecko. Holt enem ty névíc potřebný cajky.

Dyž mně koc za kasó zahlásila, kolik mám zacálovat, byl sem z teho fest na haluzi. A to sem kaufl enem ty cajky, bez keréch nésu štond déchat. No, vytasil sem z kešeně dvólitr a scel sem tym zalepit cech. "Bori, hážu těžké soráč, ale tentok dvólitr je levandula! Je fest zmuchlané, za to by mně fýra vysadil bóřku." Hodím na ňu čučku a hlásím: "Jak to, kurňa, dyť ten dvólitr je pomačkané enem trochec!" Z kešeně vytasim teda druhé dvólitr a šópnu jí ho přes ponk. "Je to pasovka, ale ani tytok love mně fýra nevodkéve. Nekdo ju počmáral propiskó." Hodím na ten dvólitr čučku a gómu, že má debrecínka recht. Asik s tema lovama nekdo mastil kiby. "Mám fedry, že vám ju nečenžnó ani v báni," hlásí kocanda. "To si asik budu muset hópnót k bankomatu, hodíte tadyk na mě s tema cajkama čekanku?" vařím do placu dotazník a špizuju v kapsířách vod džanek, esik tam nésó zašitý ňáký plonkový dublony. Vyštrachal sem v drobasech ale enem slabé kilson. Koc za ponkem na mě hodila chmurkový augle, ale dyž zblikla, že lajna nakrkléch lidí už začíná házet můru, vaří mně: "Navalte mně ten prvé dvólitr! Měl ste recht, je zmuchlané enem trochec!"


Sajtna vo brněnským hantecu a těžký čurině
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky